Advertisement

Annabelle doll real story in Urdu (اینابیل گڑیا کی حقیقی کہانی اردو میں)

Masroor Alam
0

 ہالی ووڈ اور بالی ووڈ دونوں میں بہت سی ڈراؤنی فلمیں بنی ہیں، جن میں سے اکثر نے حقیقت ہونے کا دعویٰ بھی کیا ہے۔ حال ہی میں اینابیل نامی گڑیا پر ایک ہارر فلم ریلیز ہوئی ہے۔ چرچا ہے کہ اس فلم میں دکھائی گئی گڑیا کی کہانی دراصل موجود ہے۔

سچ یہ بھی ہے کہ اصل میں ایک بھوت گڑیا ہے جس کا نام اینابیل ہے۔ تاہم اس گڑیا کی اصل کہانی فلم میں دکھائی گئی کہانی سے کئی گنا زیادہ خوفناک ہے۔ پریتوادت گڑیا اینابیل جادو میوزیم میں بند ہے۔

اینابیل گڑیا کی حقیقی کہانی اردو میں

اینابیل گڑیا حقیقی حقائق

منرو، کنیکٹی کٹ میں خفیہ میوزیم، جو غیر معمولی تفتیش کاروں ایڈ اور لارین وارن کی ملکیت ہے، انابیل نامی گڑیا کے درمیان اب بھی توجہ کا مرکز ہے۔

اس گڑیا سے متعلق اصل واقعات 1970 کے ہیں۔ اس دوران پہلی بار دو غیر معمولی تفتیش کاروں ایڈ اور لارین وارن کو اس گڑیا سے جڑی ہولناکیوں کے بارے میں معلوم ہوا۔

وارن کے مطابق 1970 میں ڈونا نامی لڑکی کو یہ گڑیا اس کی ماں نے اس کی سالگرہ پر تحفے میں دی تھی۔ ڈونا، جو نرسنگ کی تعلیم حاصل کر رہی تھی، اس وقت ایک دوست کے ساتھ رہتی تھی۔

پہلے تو سب ٹھیک تھا لیکن کچھ عرصے بعد اچانک گھر میں عجیب و غریب حرکتیں ہونے لگیں۔
لمحات گڑیا میں ہی ہونے لگے۔ وہ کبھی بھی اپنی جگہ پر رکھی ہوئی نہیں پائی جاتی۔ یہاں تک کہ کئی بار گڑیا دوسرے کمروں میں بھی ملی۔

کچھ دنوں کے بعد گھر میں ہر طرف ہیلپ می کے پیغامات آنے لگے۔ خوف بڑھ گیا جب اس نے اینابیل کے پیٹ پر انسانی خون دیکھا۔

- غیر معمولی تفتیش کار وارنز نے بھی کئی بار اس گڑیا پر خون کے دھبے دیکھے، لیکن انہیں اس کا کوئی جواب نہیں ملا۔

گڑیا کی ان حرکتوں کے خوف سے دونوں لڑکیوں نے کئی بار اس سے جان چھڑانے کی کوشش بھی کی لیکن ہر بار وہ گھر کے اندر ہی پائی گئی۔

ڈول نے ڈونا اور اس کی دوست اینجی پر کئی بار حملہ کیا۔ یہاں تک کہ ڈونا کے دوست لو کو مارنے کی کوشش کی۔

گڑیا انسانی جسم کی تلاش میں تھی۔

لارین کے مطابق اتنے واقعات کے بعد بالآخر ڈونا نے ان سے رابطہ کیا۔ تفتیش سے معلوم ہوا کہ گڑیا میں شیطانی روح چھپی ہوئی ہے اور وہ اپنے لیے انسانی جسم کی تلاش میں تھی۔

اس کے بعد ایڈ اور لارین نے گڑیا کو اپنے ساتھ لے جانے کا فیصلہ کیا۔ گاڑی چلاتے ہوئے بھی کئی بار گاڑی کی بریکیں اور اسٹیئرنگ فیل ہو چکے تھے۔

لارین نے بتایا کہ میوزیم لانے کے بعد اینابیل کو شیشے کے ڈبے میں بند کر کے منتروں سے باندھ دیا گیا جس کی وجہ سے بری روحیں ایک جگہ پھنسی رہتی ہیں۔

Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

Advertisement

Advertisement

👇
Legal Notice

Legal Copyright Disclaimer: LetMeAsk is a tech website that publishes tutorials, news, and reviews. We do not verify if apps, services, or websites hold the proper licensing for the media that they deliver. We do not own, operate, or re-sell any streaming site, service, app, or addon. 

Each person shall be solely responsible for media accessed and we assume that all visitors are complying with the copyright laws set forth within their jurisdiction. Referenced applications, add-ons, services, and streaming sites are not hosted or administered by LetMeAsk.

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !